شرح وظایف اداره پذیرش و ثبت نام

تعداد بازدید:۱۰۸۰

وظایف اداره پذیرش و ثبت نام

1-تهیه فرمهای ثبت نامی دانشجویان جدیدالورود قبل از ثبت نام کنکور سراسری

2-ثبت نام وپذیرش دانشجویان بر اساس لیستهای ارسالی از سازمان سنجش ،آموزش کشور

3- معر فی دانشجویان جهت انتخاب واحد به دانشکده مربوطه

4-بررسی و چک نمودن کلیه پرونده های دانشجویان جدیدالورود از نظر کلیه مدارک ثبت نامی واعلام کمبودهای پرونده های دانشجویان

5- بررسی و چک نمودن کلیه پرونده های دانشجویان جدیدالورود از نظر مشخصات سجلی و محل دیپلم ومغایر ت سوابق آنان واعلام به سازمان سنجش

6- صدور مرخصی تحصیلی و حذف ترم جهت کلیه دانشجویان متقاضی بعد از موافقت دانشکده های تابعه

7- چک کردن پروند های دانشجویان در شرف تحصیل  از نظر مدارک ثبت نامی  جهت اطلاع رسانی به دانشجویان

8- ارسال آیین نامه های آموزشی جدید دریافتی از وزارتخانه به دانشکده های تابعه

10-درخواست نامه های ریزنمرات دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته از دانشگاههای قبلی آنان وارسال به دانشکده های تابعه

11- کنترل نمودن تاریخ فارغ التحصیلی مقطع قبلی دانشجویان ناپیوسته و جلوگیری از ادامه تحصیل در صورت هر گونه مغایرت

12- چک نمودن کلیه پرونده های انتقالی از نظر مدارک ثبت نامی و در خواست کمبود های آنان از دانشگاه قبلی واعلام دانشکده های تابعه جهت مراجعه دانشجویان وتکمیل پرونده

13-تصحیح مشخصات دانشجویان ورودی های قبل در سیستم سما

14- تهیه تقویم دانشگاهی هر نیمسال واعلام به دانشکده های تابعه

15-ثبت نام پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته وتخصص ومعرفی آنها به دانشکده مربوطه

16-وارد کردن اطلاعات دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و دستیاران تخصصی  ورودی هر سال در سیستم سما

17- درخواست  ریزنمرات مقطع کارشناسی دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته از دانشگاههای قبلی آنان وارسال به دانشکده های تابعه

19- درخواست  کارنامه های مقطع دکتری عمومی دستیاران تخصصی از دانشگاههای قبلی آنان وارسال به دانشکده پزشکی

20-ارسال لیست پذیرفته شدگان رشته فوریتهای پزشکی (نیمه متمرکز) پس از انجام

آخرین ویرایش۱۹ بهمن ۱۳۹۵